- Strona główna
- Postępowanie ID 1028909
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1028909 :
PCD.SK.2262.10.2024 Zakup artykułów biurowych dla pracowników/czek Poznańskiego Centrum Dziedzictwa
Wystawiający
-
UżytkownikAgata Żarnowska
-
Organizacja
-
OddziałZespół ds. sekretariatu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-02 11:43:00
-
Składania2024-12-09 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
1. Przedmiot zamówienia:
Zakup artykułów biurowych na potrzeby pracowników/czek Poznańskiego Centrum
Dziedzictwa.
• Papier Nautilus, Classic, biały, niepowlekany, papier do kopiowania, 100% masy makulaturowej, 80g/m2, 210mm x 297mm, A4, LG, ryza 500 ark., FSC Recycled 100% (papier w 100% makulaturowy, spełniający najbardziej surowe wymagania środowiskowe, papier wyprodukowany bez wybielaczy optycznych, o białości CIE 112, wysoka nieprzezroczystość połączona z wyjątkową jakością druku,- papier długowieczny o gładkiej powierzchni – 5 ryz
• Przybornik na biurko Q-Connect Office Set, metalowy, z szufladką, czarny, wykonany z metalowej siateczki powlekanej lakierem, wymiary: 235 x 112 x 100 mm – 10 szt.
• Przybornik na biurko Q-CONNECT Office Set z przegródkami mały metalowy czarny, 1 komora na artykuły piśmienne, 1 komora na drobne akcesoria biurowe (gumki, spinacze, itp.), 1 komora na karteczki, Wymiary: 205x103x98 mm – 5 szt.
• Polecenie wyjazdu służbowego Mipro A5 505-3, format: A5; rodzaj papieru: offsetowy; Oprawa: bloczek 40 kartek; Druk: dwustronny – 10 szt.
2. Termin realizacji
zamówienia: do 7 dni licząc od dnia otrzymania zamówienia.
3. Kryteria oceny ofert z opisem:
cena=100%
4. Ofertę należy złożyć poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
5. Osoba upoważniona do kontaktu z
wykonawcami:
1) Agata Żarnowska, 61 647 7606
6. Zamawiający dopuszcza
unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
7. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania
są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do
postepowania
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.
8. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia
przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
9.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22
101 02 02
· e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, informuję, że:
· Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
· Kontakt
z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
· Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w
procedurze zapytania ofertowego;
· odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie
do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.
2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
· Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres
niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany
w przepisach o archiwizacji.
· w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada
Pani/Pan:
− na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
· nie przysługuje
Pani/Panu:
− w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
