- Strona główna
- Postępowanie ID 1090324
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1090324 :
Usługa w postaci mycia okien i innych powierzchni szklanych w budynkach znajdujących się na terenie Szkoły Policji w Katowicach.
Wystawiający
-
Użytkownik
Natalia Lieber
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-04 10:53:00
-
Składania2025-04-11 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Niniejsze postępowanie
ma na celu szacowanie wartości zamówienia. Zgodnie
z regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej
wyłączającej stosowanie przepisów prawa zamówień publicznych Szkoły Policji
w Katowicach §19 ust. 5 Zamawiający dopuszcza wykorzystanie wyników
z platformy zakupowej w celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej
i udzielenia zamówienia.
CHARAKTERYSTYKA
- Usługa jednorazowego mycia okien oraz innych powierzchni szklanych o
łącznej powierzchni 5 698,61 m2 w budynkach Szkoły Policji
w Katowicach zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t. j. Dz. U. z 2003 r., nr 169, poz. 1650, z późn. zm.). Wykaz pomieszczeń, w których znajdują się powierzchnie do mycia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. - W zakres jednostronnego
mycia okien wchodzi m. in.: mycie skrzydeł, ościeżnic oraz słupków wszystkich
okien od strony zewnętrznej oraz parapetów zewnętrznych.
- W zakres
obustronnego mycia okien i innych powierzchni szklanych wchodzą m.in.
mycie skrzydeł okien i innych, ościeżnic, okuć, progów ościeżnic, ślem,
słupków od strony wewnętrznej i zewnętrznej, klamek od strony wewnętrznej
oraz parapetów od strony wewnętrznej i zewnętrznej.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się
z treścią dokumentów dołączonych
w formie załączników: wzór umowy (stanowiący załącznik nr 1) oraz szczegółowy wykaz
pomieszczeń
wraz z powierzchniami do mycia (załącznik nr 2).
Warunkiem koniecznym jest przeprowadzenie przez Wykonawcę
wizji lokalnej
w dniu 9 kwietnia o godz. 10:00.
Warunkiem koniecznym do
podpisania umowy jest dołączenie wypełnionego oświadczenia dotyczącego metody
mycia okien (stanowiący załącznik nr 3) do zapytania ofertowego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę
na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków
proszony jest
o nieskładanie oferty.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była
ważna minimum 30 dni.
2.
Dojazd
Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
3. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania umowy.
4. Wykonawca przystępujący
do postępowania winien prowadzić przedmiot działalności związany z zamówieniem
i legitymować się odpowiednim wpisem
w tym zakresie.
5. Wykonawca na etapie
postępowania winien przedstawić referencje bądź inny dokument potwierdzający
wykonanie usługi w niniejszym zakresie z ostatnich
12 miesięcy.
6. Zamawiający nie wyraża
zgody na realizację usługi przez firmy podwykonawcze.
7. Termin wykonania mycia
okien do 31 maja 2025 r. Wykonawca
będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia
następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą
wykonywać.
8. W przypadku zauważenia przez
Wykonawcę uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających,
skręcających, łączących itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia
niezwłocznie tego faktu Zamawiającemu.
9. W zakres przedmiotu
umowy wchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, Wykonawca
musi posiadać uprawnienia odpowiednie
do stosowanej przez Wykonawcę technologii usługi mycia okien na wysokościach
oraz posiadać odpowiedni sprzęt.
10. W przypadku stosowania
przez Wykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadać
uprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technik
alpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badania
wysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC.
11. Zamawiający zastrzega,
że mycie okien na wysokości nie może się odbywać
za pomocą specjalistycznych kijków z przepływem wody i wyposażonych
w szczotki.
12. Używany przez
pracowników Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniać wymagania polskich lub
europejskich norm bezpieczeństwa.
13. Zastosowane przez
Wykonawcę środki czystości powinny posiadać substancje/składniki utrudniające
osadzanie się kurzu na szybach, zapewniające im długotrwały efekt czystości.
14. Wykonawca odpowiada
materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia.
15. Wykonawca zobowiązany
jest wykonywać usługę w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00, a potwierdzenie
prawidłowego wykonania prac nastąpi w kolejnym dniu roboczym.
16. Odbioru całkowitego
usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona
uwzględniona w umowie.
17. Podstawą do wystawienia
przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego
potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń.
18.
Ceny
jednostkowe netto za umycie jednego metra kwadratowego powierzchni okna, podane
w ofercie, są stałe podczas trwania umowy i nie będą podlegały waloryzacji.
- Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna
ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony
do zapytania ofertowego) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z
realizacji niniejszej usługi przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji
dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę,
który usługi nie zrealizował.
KARY I INNE POSTANOWIENIA
1. Wykonawca
zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z
przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 20%
wynagrodzenia.
2. Wykonawca
zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w zakończeniu usługi
w wysokości 0,5% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
3. Wykonawca
upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających
z kar umownych.
4. Zamawiający zastrzega
sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych,
w przypadku, gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych.
Dodatkowe warunki realizacji zamówienia:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64
66 od poniedziałku do piątku w godzinach
od 8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : do 31 maja 2025 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
