- Strona główna
- Postępowanie ID 1092689
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1092689 :
Zbycie zużytych tonerów, tuszów i zestawów konserwacyjnych.
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Dyińska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-10 08:27:00
-
Składania2025-04-17 13:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-17 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez
Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku:
-niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zbycie zużytych tonerów, tuszów i zestawów konserwacyjnych.
1. Przedmiot oferty. Zamawiający: Zakład Usług Wodnych dla
Potrzeb Rolnictwa w Mławie, ul. Nowa 40, 06-500 Mława zbywa (sprzedaje) zużyte
tonery, tusze i zestawy konserwacyjne od drukarek oraz urządzeń
wielofunkcyjnych, które wyszczególnione są w końcowej części oferty a
potencjalny Wykonawca (odpowiadający na ofertę, składający ofertę) zakupi
zużyte tonery, tusze i zestawy konserwacyjne.
2. Koszty związane z realizacją oferty.
2.1) Wykonawca (kupujący) w ramach zaoferowanej ceny zawrze i
uwzględni wszelkie koszty związane ze zbyciem zużytych tonerów, tuszów i
zestawów konserwacyjnych.
2.2) Odbiór zużytych tonerów, tuszów i zestawów konserwacyjnych przez
Wykonawcę jego środkiem transportu i na jego koszt.
3. Kryteria oferty. Cena - 100%. Cena (wartość) podana przez
Wykonawcę za całość wykonania oferty w formie: wartość netto, podatek VAT
wartość wyrażona procentowo i kwotowo, wartość brutto.
4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę poprzez stronę
internetową o adresie „https://platformazakupowa.pl/” w ciągu 7 (słownie
siedem) dni roboczych od dnia zamieszczenia oferty na stronie internetowej o
adresie „https://platformazakupowa.pl/”.
5. Zapłata
za zbycie zużytych tonerów, tuszów i zestawów konserwacyjnych zostanie dokonana
przez Wykonawcę przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w
wystawionej fakturze przez Zamawiającego w terminie 7 (słownie siedem) dni od
daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
6. Kontakt w sprawie oferty.
6.1) W przypadku pytań merytorycznych kontakt poprzez stronę
internetową o adresie „https://platformazakupowa.pl/” poprzez przycisk „Wyślij
wiadomość do Zamawiającego” lub pod nr telefonu 23 654 35 41 wewnętrzny nr
40.
Wykaz zużytych tonerów, tuszów i zestawów konserwacyjnych od drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
Lp. |
Nazwa |
Ilość /szt./ |
1 |
2 |
3 |
1. |
CC364XC HP laserjet print cartridge czarny |
12 |
2. |
T10L Canon czarny |
14 |
3. |
TI-LH 2612AN Tiom czarny |
1 |
4. |
HCF226XPFN Tiom czarny |
1 |
5. |
59A CF259A HP laserjet print cartridge czarny |
4 |
6. |
ATH-42N Activejet czarny |
2 |
7. |
42A Q5942A HP laserjet czarny |
1 |
8. |
C-EXV14 Canon czarny |
2 |
9. |
C-EXV33 Canon czarny |
2 |
10. |
CE390XC HP laserjet print cartridge czarny |
27 |
11. |
81A CF281A HP laserjet print cartridge czarny |
27 |
12. |
MOHCF226XUT Office Support czarny |
1 |
13. |
T10L Canon magenta |
6 |
14. |
T10L Canon cyan |
5 |
15. |
CF259XC HP laserjet print cartridge czarny |
5 |
16. |
Canon zamiennik czarny |
1 |
17. |
CE314A HP laserjet czarny |
1 |
18. |
T10L Canon yellow |
5 |
19. |
TI-LH 226BXN Tiom czarny |
16 |
20. |
E15 LH-26X/CRG052H Tiom czarny |
1 |
21. |
64X CC364X HP laserjet print cartridge czarny |
2 |
22. |
81A CF281AH HP laserjet toner cartridge czarny |
6 |
23. |
HCF226XPFN My office toner cartridge czarny |
1 |
24. |
C-EXV53 Canon czarny |
6 |
25. |
ATH-81N Activejet czarny |
3 |
26. |
90X CE390X HP laserjet print cartridge czarny |
2 |
27. |
Zamiennik HP CC364X czarny |
1 |
28. |
ATH-226NX Activejet czarny |
13 |
29. |
26A CF226A HP laserjet print cartridge czarny |
1 |
30. |
TH-35A Actis czarny |
4 |
31. |
ATH-226N Activejet czarny |
1 |
32. |
Zamiennik zgodny z HP CB435A |
1 |
33. |
C-EXV58 Canon czarny |
1 |
34. |
CF259XH HP laserjet toner cartridge czarny |
1 |
6.2) Zużyty tusz.
Lp. |
Nazwa |
Ilość /szt./ |
1 |
2 |
3 |
1. |
903XL HP czarny |
7 |
2. |
903 HP cyan |
6 |
3. |
903 HP magenta |
7 |
4. |
903 HP yellow |
6 |
5. |
305 HP trzy kolory |
1 |
6. |
305 HP czarny |
2 |
7. |
652 HP czarny |
4 |
8. |
652 HP trzy kolory |
7 |
9. |
22XL HP trzy kolory |
4 |
10. |
AS-H21XL Asarto czarny |
1 |
11. |
21XL HP czarny |
9 |
12. |
Zamiennik 650XL czarny |
1 |
13. |
650 HP czarny |
7 |
14. |
Zamiennik 650XLC trzy kolory |
1 |
15. |
650 HP trzy kolory |
6 |
6.3) Zużyty zestaw konserwacyjny.
Lp. |
Nazwa |
Ilość /szt./ |
1 |
2 |
3 |
1. |
CB389A HP |
6 |
2. |
CF065A HP |
12 |
3. |
F2G77A HP |
4 |
4. |
CE314A HP |
1 |
5. |
C-EXV 32/33 Canon |
1 |
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 23 654 35 41 wew.40.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie
umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Obowiązek
informacyjny w związku z przetwarzaniem danych osobowych – postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego
1. Administratorem danych osobowych
jest Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie (dalej:
„ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Nowa 40, 06-500 Mława. Z Administratorem
można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul.
Stefana Roweckiego „Grota” 4, 06-500 Mława lub poczty elektronicznej pod
adresem e-mail: zuwmlawa@zuwmlawa.pl.
2. Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod
adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
3. Dane osobowe są przetwarzane na
podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa
się w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO – dane osobowe będą
przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
zgodnie z przepisami prawa.
5.
Dane
osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać
danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator będzie przekazywał dane
osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w szczególności
do: Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na podstawie
zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do: dostawców
usług teleinformatycznych.
8. Osoba, której dane dotyczą posiada prawo
do:
a) żądania dostępu do danych osobowych, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
a także prawo do przenoszenia danych;
c) wniesienia skargi na działania
Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem
do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie
spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.
10. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
