- Strona główna
- Postępowanie ID 1105060
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1105060 :
OZ/261/22-WS/W/2025 Wykonanie instrukcji eksploatacji dla istniejącej kotłowni lokalnej zlokalizowanej na oczyszczalni ścieków Halemba Centrum w Rudzie Śląskiej
Wystawiający
-
UżytkownikPWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R.
-
Organizacja
-
OddziałDział Administracji i Organizacji Zasobów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-09 08:27:00
-
Składania2025-05-20 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-20 11:05:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FP
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie instrukcji eksploatacji dla istniejącej kotłowni lokalnej zlokalizowanej na oczyszczalni ścieków Halemba Centrum w Rudzie Śląskiej.
I. Tryb postępowania - przetarg nieograniczony
II. Przedmiot Zamówienia -
Wykonanie instrukcji eksploatacji dla istniejącej kotłowni lokalnej zlokalizowanej na oczyszczalni ścieków Halemba Centrum w Rudzie Śląskiej.
-
kotłownia składa się z pompy ciepła Viessmann Vitocal 300 WW 280 CD 60 oraz
szczytowego kotła zasilanego olejem opałowym Viessmann Vitoplex 200, 150kW,
- Zamawiający posiada schemat procesowy oraz dokumentację techniczno ruchową dla
poszczególnych urządzeń.
Podstawy prawne opracowania instrukcji.
1. Prawo energetyczne Dz.U. 2024 poz. 266 – Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 24 stycznia 2024r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy.
2. Prawo budowlane Dz.U. 2023 poz. 682 – Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 10 marca 2023r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy.
3. Kodeks Pracy Dz.U. 2023 poz.1465 – Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 16 czerwca 2023r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy.
4. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.1997 nr 129, poz. 844).
5. Obwieszczenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 8 czerwca 2021r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 28 sierpnia 2019r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych.
6. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz.U.2002 nr 191, poz. 1596).
7. Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2002r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z dnia 1 lipca 2022r. poz.1392).
Wytyczne opracowania instrukcji.
Rozporządzenia
Ministra Energii z dnia 28 sierpnia 2019 w sprawie bezpieczeństwa i
higieny pracy przy urządzeniach energetycznych, Dz. U. 2019.1830. z
późniejszymi zmianami (obwieszczenie z 2021r.), § 4. 1.:
Prace eksploatacyjne należy prowadzić zgodnie z instrukcją eksploatacji urządzenia
energetycznego, zawierającą w szczególności:
1. charakterystykę
urządzenia energetycznego lub grupy urządzeń energetycznych;
2. opis w
niezbędnym zakresie układów automatyki, pomiarów, sygnalizacji, zabezpieczeń i sterowań;
3. zestaw
rysunków, schematów i wykresów z opisami, zgodnymi z obowiązującym nazewnictwem
w języku polskim;
4.opis
czynności związanych z uruchomieniem, obsługą w czasie pracy
i zatrzymaniem urządzenia energetycznego w warunkach normalnej pracy tego
urządzenia;
5. zasady
postępowania w razie awarii oraz zakłóceń w pracy urządzenia lub grup urządzeń
energetycznych;
6. wymagania
w zakresie eksploatacji urządzenia energetycznego oraz terminy przeprowadzania
przeglądów, prób i pomiarów;
7. wymagania
w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych dla
danego urządzenia lub grupy urządzeń energetycznych;
8. identyfikację
zagrożeń dla zdrowia i życia ludzkiego oraz dla środowiska naturalnego
związanych z eksploatacją danego urządzenia lub grupy urządzeń energetycznych
oraz zasady postępowania pozwalające na eliminację podanych zagrożeń;
9. organizację
prowadzenia prac eksploatacyjnych;
10. wymagania
dotyczące środków ochrony zbiorowej lub indywidualnej, zapewnienia asekuracji,
łączności oraz innych technicznych lub organizacyjnych środków ochrony,
stosowanych w celu ograniczenia ryzyka zawodowego, zwanych dalej „środkami
ochronnymi”;
11. wymagania kwalifikacyjne dla osób zajmujących się eksploatacją danego urządzenia lub grupy urządzeń energetycznych.
III. Termin realizacji zamówienia - do 30 dni od daty złożenia zlecenia.
Termin, o którym mowa powyżej uważa się za zachowany, o ile przed jego upływem Wykonawca uzyska, podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń, protokół odbioru końcowego.
IV. Warunki udziału w postępowaniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U. z 2022 r. poz. 1599 i 2185) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 826),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - okres wykluczenia ustala się na podstawie przepisów wskazanej ustawy.
Wystąpienie, którejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Wykonawca składając ofertę w postępowaniu potwierdza, że nie podlega wykluczeniu w przypadkach, o których mowa powyżej.
V. Wykaz załączników
- Formularz Ofertowy
- Klauzule RODO
VI. Do oferty należy dołączyć
- Podpisany Formularz Ofertowy
VII. Kryterium oceny ofert:
1) Zamawiający
wyznaczył następujące kryterium wyboru ofert i jego znaczenie: cena oferty – 100%.
2) Zamawiający
przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Zaproszeniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4) Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
VIII. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta (formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami) musi być przygotowana w języku polskim, złożona w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego postępowania
- Wykonawca może złożyć ofertę: jako skan podpisanej wersji papierowej (w formacie PDF) lub załączyć dokumenty sporządzone elektronicznie i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
- Formularz ofertowy wraz ze wszystkimi załącznikami stanowiącymi oświadczenia Wykonawcy, muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie ze sposobem reprezentacji wskazanym w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, bądź wynikającą z innego dokumentu),
- Każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty,
- Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, informacje i oświadczenia wymagane w niniejszym postępowaniu.
- Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszego postępowania.
Ewentualne pytania związane z obsługą platformy należy kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail:cwk@platformazakupowa.pl
IX. Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.
X. Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
XI. CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ NETTO (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (Formularz ofertowy).
Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy i ma charakter ryczałtowy.
Wynagrodzenie Wykonawcy ulega powiększeniu o obowiązujący w dacie świadczenia usługi podatek od towarów i usług.
XII. Warunki płatności -
1. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru końcowego, potwierdzający prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.
2. Termin zapłaty
wynagrodzenia wynosi 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej
faktury VAT.
XIII. Sposób realizacji zamówienia - podstawą realizacji zamówienia będzie przesłane do Wykonawcy zlecenie realizacji zamówienia (wynik postępowania).
XIV. Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami na etapie przygotowania i składania ofert są:
- sprawy formalne - Iwona Rother, Monika Mikoszek nr tel. 32/34-24-269, przetargi@pwik.com.pl
XV. Tryb oceny ofert -
Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej.
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
XVI. Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
- Pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
- Korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, to wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawców odnoszące się do terminu pierwotnego będą odnosiły się do terminu zmienionego.
XVII. Jawność oferty / tajemnica przedsiębiorstwa:
- Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 2 z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może w szczególności zastrzec następujących informacji: nazwy (firmy), ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
- W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę.
- Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez Zamawiającego”.
- Po otwarciu złożonych ofert, Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania, w tym ofert musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 11.05 w budynku nr 2, pok. nr 10, na komputerze Zamawiającego, po pobraniu z Platformy zakupowej złożonych ofert.
- Niezwłocznie po otwarciu ofert, Zamawiający zamieści na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/pwik (podstronie z ogłoszeniem o postępowaniu) w sekcji „Komunikaty” informacje dotyczące: firm Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie (nazwa, miejscowość), cen zawartych w ofertach.
- Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny.
- Zamawiający zbada wyłącznie ofertę najkorzystniejszą. W przypadku odrzucenia tej oferty, badaniu będą podlegały kolejne najkorzystniejsze oferty.
- W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, w trakcie analizy oferty Zamawiający może wezwać do przedłożenia dodatkowych dokumentów, w tym łączącej Strony umowy Konsorcjum. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
- Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny (Zamawiający
zastrzega, iż nie jest zobligowany do skorzystania z powyższego uprawnienia). Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Przez rażąco niską cenę, Zamawiający rozumie cenę, która jest niższa o co najmniej 30% od wartości szacunkowej zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług lub od średniej arytmetycznej cen ofert niepodlegających odrzuceniu. - Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku, o którym mowa w pkt. c), Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść nie odpowiada wymogom niniejszego postępowania; b) jej treść jest nieczytelna tj. została wypełniona odręcznym pismem uniemożliwiającym jego prawidłowe odczytanie; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania; e) została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; f) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody, na przedłużenie terminu związania ofertą; h) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego; i) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób; j) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego ofertę odrzucił. Informacja ta będzie zawierać uzasadnienie czynności odrzucenia.
XIX. Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
XX. Ogłoszenie wyników
- Wykonawcy biorący udział w postępowaniu powiadomieni zostaną o wyborze oferty poprzez stronę www.platformazakupowa.pl/pn/pwik (podstronę z ogłoszeniem o postępowaniu), w zakładce „Komunikaty”. Informacja powyższa zawierać będzie dane wyłonionego Wykonawcy (nazwę, miejscowość) oraz cenę ofertową. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wraz z zawiadomieniem o wyniku przetargu otrzyma zlecenie wykonania zamówienia.
- Jeżeli wybrany Wykonawca wycofa swoją ofertę, wybór ofert zostanie przeprowadzony ponownie spośród ofert złożonych, o ile nie zostały one odrzucone.
XXI. Zamknięcie przetargu bez dokonania wyboru oferty oraz postępowania przygotowującego umowę
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu lub zakończenia postępowania przygotowującego umowę, bez podania przyczyn i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania oraz zwrotu kosztów przygotowania i złożenia ofert.
- Informację o zamknięciu przetargu lub zakończeniu postępowania przygotowującego umowę Zamawiający zamieszcza na stronie www.platformazakupowa.pl/pn/pwik (podstronie z ogłoszeniem o postępowaniu), w zakładce „Komunikaty”.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Wykonawcy zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np. pracowników, podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe dane. Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Wykonawcę wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania Zamawiającemu danych innych osób).
Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl
Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
