- Strona główna
- Postępowanie ID 1106502
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1106502 :
OZ/261/173-OZ(TM)/2025 Pojemniki magazynowe do przechowywania i transportowania odpadów
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Wodzisz-Głąb
-
Organizacja
-
OddziałDział Administracji i Organizacji Zasobów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-08 10:52:00
-
Składania2025-05-14 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-14 11:05:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FA
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Tryb postępowania - przetarg nieograniczony
Przedmiot zamówienia: Pojemniki magazynowe do przechowywania i transportowania odpadów
1. Pojemnik magazynowy do przechowywania oraz transportowania odpadów z płaskim dnem 600x400x220 mm - 6 szt.
Wersja: boki i dno pełne; Masa:1,65 kg; Wymiary podstawy: 600x400 mm; Wymiary wewnętrzne:,567x367x217 mm; Nośność [kg]:20; Pojemność:44,2 l; Długość [mm]:600, Szerokość [mm]:400, Wysokość [mm]:220; Dno pojemnika: pełne; Boki pojemnika: pełne.
Pojemnik wyposażony w ergonomiczne uchwyty umożliwiające przenoszenie pojemnika, dostosowany do palet EUR 1200x800 mm, stabilny podczas składowania w stosach, także w kombinacji z innymi pojemnikami o wymiarze euro
2. Pojemnik magazynowy - skrzyniopaleta plastikowa 1200x800mm o pojemności 550 l. - 25 szt.
Rodzaj konstrukcji / materiał: Polipropylen; Wersja: na stopach, lita; Wysokość [mm]:850, Długość [mm]:1200, Szerokość [mm]:800; Wymiary wewnętrzne: 1130x725x690 mm; Nośność [kg]:500, Nośność przy sztaplowaniu w stos:2000 kg; Podstawa: stopy; Zakres temperatur pracy:-5 do 60 °C
Pojemnik magazynowy (skrzyniopaleta) do przechowywania odpadów o wymiarach podstawy równych palecie EURO 1200x800mm. Nadaje się do transportowania i składowania towaru na posadzce. Pojemnik przystosowany do obsługi wózkiem widłowym oraz umożliwiający sztaplowanie w stosy.
3. Pojemnik magazynowy do przechowywania oraz transportowania odpadów z płaskim dnem 400x300x220mm - 2 szt.
Wersja: boki i dno pełne; Masa:1,03 kg; Wymiary podstawy:400x300 mm; Wymiary wewnętrzne:367x268x217 mm; Nośność [kg]:20; Pojemność:20,8 l; Długość [mm]:400, Szerokość [mm]:300, Wysokość [mm]:220; Dno pojemnika: pełne; Boki pojemnika: pełne.
Pojemnik wyposażony w ergonomiczne uchwyty umożliwiające przenoszenie pojemnika, dostosowany do palet EUR 1200x800 mm, stabilny podczas składowania w stosach, także w kombinacji z innymi pojemnikami o wymiarze euro
CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ NETTO (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z TRANSPORTEM.
Warunki płatności - przelew 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z przepisem art. 4 ust.3 ustawy z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.
Termin dostawy - do 7 dni od daty złożenia zamówienia
Sposób realizacji zamówienia - podstawą dostawy towaru będzie zamówienie wysłane wybranemu Wykonawcy odrębnym pismem (pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę).
Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami na etapie przygotowania i składania ofert jest: Monika Mikoszek, tel. 32/34-24-272, Anna Kurcius, Anna Wodzisz-Głąb, tel. 32/34-24-270
Warunki udziału w postępowaniu - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawców, którzy nie są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,
b) Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia (jeżeli wykazanie jest wymagane w warunkach ogłoszenia),
c) Wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji finansowej niezapewniającej wykonania zamówienia,
d) Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie zrealizował zamówienia z przyczyn leżących po jego stronie lub nienależycie wykonał zamówienie,
e) Wykonawców , którzy są podmiotem postępowania o upadłość, są w stanie upadłości, lub otwarto w stosunku do nich likwidację,
f) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne,
g) Wykonawców, którzy zostali skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
h) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
i) Wykonawców, na których została nałożona na nich kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcje publiczną,
j) Wykonawców, w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) - okres wykluczenia ustala się na podstawie przepisów wskazanej ustawy.
Wystąpienie, którejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca składając ofertę w postępowaniu potwierdza, że nie podlega wykluczeniu w przypadkach, o których mowa powyżej.
Sposób składania ofert - oferty należy składać drogą elektroniczną poprzez platformę zakupową Open Nexus.
Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.
Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Tryb oceny ofert -
Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej.
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Oferenta, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
- pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień
Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
- korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
- pytania związane z obsługą platformy - Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr. 22/101-02-02 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00)
Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
Uczestnicy postępowania zostaną poinformowani o wyniku postępowania poprzez ogłoszenie na stronie Zamawiającego w zakładce "Komunikaty". Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny. Jeżeli wybrany Wykonawca wycofa swoją ofertę, wybór ofert może zostać przeprowadzony ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega, że ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Wykonawcy zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np. pracowników, podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe dane. Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Wykonawcę wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania Zamawiającemu danych innych osób).
Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl
Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-13
14:03:39
|
Anna Wodzisz-Głąb |
Pytanie:
Czy
jest
możliwość
wydłużenia
terminu
realizacji
ponieważ
nasz
producent
nie
ma
ich
na
stanie
muszą
je
wyprodukować
dla
Państwa.
Przewidziany
termin
realizacji
ok.
4
tygodnie
licząc
od
dnia
złożenia
zamówienia. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na wydłużenie terminu realizacji zamówienia |
2025-05-08
14:50:45
|
Anna Wodzisz-Głąb |
Pytanie:
Czy
skrzyniopaleta
ma
być
z
surowca
oryginalnego
czy
z
recyklingu? Nośność jest ta sama. Z surowca oryginalnego jest do kontaktu z żywnością kolor jasnoszary, z recyklingu nie nadaje się do kontaktu z żywnością, kolor ciemnoszary Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż dopuszcza wykonanie pojemników i skrzyniopalet z materiałów pochodzących z recyklingu o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
