Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 17:47:39
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1116766
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1116766 : WIM.271.2.28.2025 Dostawa sprzętu wodnego oraz akcesoriów wodnych na potrzeby Uczniowskiego Klubu Sportowego Smukała, w ramach Programu Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) – „Wodny orlik na os. Smukała-Opławiec-Janowo (BBO)”.

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Magdalena Lipowska
  • Organizacja
    Urząd Miasta Bydgoszcz
  • Oddział
    Wydział Inwestycji Miasta
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-05-26 15:14:00
  • Składania
    2025-06-03 09:00:00
  • Otwarcie ofert
    -
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

O G Ł O S Z E N I E

O ZAPYTANIU  OFERTOWYM

NR WIM.271.2.28.2025 z dnia  23.05.2025 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2024.1320 z późn. zm.)


      

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


Nazwa zadania:

„Wodny orlik na os. Smukała-Opławiec-Janowo (BBO)”.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa sprzętu wodnego oraz akcesoriów wodnych na potrzeby Uczniowskiego Klubu Sportowego Smukała, w ramach Programu Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) – „Wodny orlik na os. Smukała-Opławiec-Janowo (BBO)”.


   Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1 pod nazwą OPZ.


3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności w zakresie usług specjalistycznych objętych przedmiotem określonym w zapytaniu ofertowym,


4. Załączniki do ogłoszenia:

1) opis przedmiotu zamówienia,

2) wzór umowy,

3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,

4) oświadczenie wykonawcy,

5) podział cen na składniki.


              

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:


6.1 Kryterium oceny ofert.

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) przewiduje się możliwość prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),


6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru częściowy i końcowego,

2) terminy płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu zamówienia i dostarczenia faktury do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:   

1 miesiąc od daty zawarcia umowy przez Wykonawcę

8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:   

Patrycja Regulska, inspektor WIM  – tel. (52) 58 58 471,



Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną poprzez stronę platformazakupowa.pl.  


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 03.06.2025 r.  o godz. 9.00.



10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:


1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),

2) Wypełniony załącznik pn.: Podział ceny na składniki (zał. nr 5),

3) Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4).


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.        

    

11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.


13. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie:

https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024

14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.             

               





Bydgoszcz, dnia  23.05.2025 r.                                                                                                                               DYREKTOR 

                                                                                                                                                                                   WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                                                                   URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                                                   BOGDAN TYBORSKI


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
zał. 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx docx 17.14
2025-05-26 15:14:00
Postępowanie
zał. 2 UmowaDostawaRoweryWodne.doc doc 110
2025-05-26 15:14:00
Postępowanie
zał. 3 - rodo.docx docx 32.14
2025-05-26 15:14:00
Postępowanie
zał. 4 -oświadczenie wykonawcy.docx docx 15.09
2025-05-26 15:14:00
Postępowanie
Zał. 5 Podzial ceny na składniki.docx docx 20.55
2025-05-26 15:14:00
Postępowanie
Odpowiedź 1.pdf pdf 63.26
2025-05-29 15:22:59
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-05-29 15:22:59
Magdalena Lipowska Odpowiedź Zamawiającego na pytania do postępowania.

Załączniki

  • Odpowiedź 1.pdf

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa sprzętu wodnego oraz akcesoriów wodnych na potrzeby Uczniowskiego Klubu Sportowego Smukała, w ramach Programu Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) – „Wodny orlik na os. Smukała-Opławiec-Janowo (BBO)”. Poszczególne elementy zawierają opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami 1 kpl. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2772 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - 1 miesiąc od daty zawarcia umowy przez Wykonawcę zgodnie z warunkami umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
315
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć