- Strona główna
- Postępowanie ID 469605
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 469605 :
10/21 Wykonanie przeglądów instalacji solarnej oraz czynności serwisowych wraz z wymianą glikolu.
Wystawiający
-
Użytkownik
Zamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-06-11 12:19:00
-
Składania2021-07-02 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-07-02 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie przeglądów instalacji solarnej oraz czynności serwisowych, w tym
napraw instalacji solarnych wraz z wymianą glikolu.
2.
Instalacja solarna w ilści
10 szt. zamontowana jest na dachu Przychodni w Poznaniu przy ul. Szylinga 1.
3.
Budynek przychodni 3
kondygnacyjny.
OBOWIĄZKI WYKONAWCY:
1.
Wykonawca ma obowiązek
wykonania przeglądu instalacji objętych serwisem.
2.
Podstawowy zakres czynności
przeprowadzanych podczas przeglądu instalacji solarnej:
a.
wymiana płynu solarnego w
instalacji glikolowej (wypuszczenie glikolu, płukanie instalacji, uzupełnienie
instalacji nowym płynem solarnym, odpowietrzenie układu, sprawdzenie ciśnienia,
utylizacja zużytego płynu);
b.
sprawdzenie stanu kolektorów
i konstrukcji mocowań;
c.
sprawdzenie poprawności
działania grupy pompowej;
d.
sprawdzenie poprawności
pracy sterownika;
e.
sprawdzenie polaryzacji
podłączenia przewodu anody;
f.
sprawdzenie ciśnienia w
naczyniu przeponowym c.w.u.;
g.
sprawdzenie szczelności
połączeń hydraulicznych;
h.
sprawdzenie stanu czujników
temperatury;
i.
sprawdzenie przymocowania
rur, naczyń przeponowych oraz stanu izolacji termicznej;
j.
sprawdzenie działania
grzałki elektrycznej.
3.
Wykonawca ma obowiązek
wypuścić cały glikol z instalacji objętej przeglądem i napełnić je nowym płynem
solarnym (wodnym roztworem glikolu propylenowego o temperaturze krzepnięcia
4.
W przypadku stwierdzenia
usterek, Wykonawca ma obowiązek naprawić instalację poprzez usunięcie usterek.
Naprawa obejmuje również:
a.
zakup i montaż przez
Wykonawcę podstawowych materiałów niezbędnych do poprawnego działania
instalacji (kształtki, zawory, uszczelki, odcinki rur, uchwyty, izolacji) w
ramach wynagrodzenia za usługę, wskazanego w ofercie,
b.
zakup i montaż uszkodzonych
urządzeń wskazanych w ofercie (czujki, pompa c.o., zawory, naczynia przeponowe,
grzałka elektryczna, modem) i uzupełnienie glikolu w instalacji solarnej po
cenie wskazanej w ofercie w przypadku takiej konieczności.
4.
Z przeglądu instalacji
solarnej Wykonawca ma obowiązek sporządzić protokół podpisany przez użytkownika
i pracownika Zamawiającego. Wzór protokołu stanowi załącznik do niniejszej
umowy.
5.
Z wymiany glikolu Wykonawca
ma obowiązek sporządzić protokół podpisany przez użytkownika i pracownika
Zamawiającego. Wzór protokołu stanowi załącznik do niniejszej umowy.
6.
Wykonawca ma obowiązek
wykonywać przeglądy instalacji solarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
zasadami sztuki budowlanej i zasadami BHP.
7.
Wykonawca ma obowiązek
wykonywać przeglądy w sposób jak najmniej ingerujący w mienie użytkownika oraz
uprzątnąć miejsce przeglądu.
8.
Po wykonaniu czynności
serwisowych Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić prawidłowość funkcjonowania
instalacji.
III.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu
zamówienia: 2
miesięcy od podpisania umowy
Pozostałe warunki i dokumenty w zostały zamieszczone w załacznikach.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-07-15
09:53:22
|
Zamówienia Publiczne |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
konkursu
w
załączeniu.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
