- Strona główna
- Postępowanie ID 857300
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 857300 :
130005736 Maszyna wytrzymałościowa - Zakład Tele-Fonika Kable S.A. w Krakowie
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Pazdalska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-01 12:10:00
-
Składania2023-12-08 15:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni
Państwo,
zapraszamy do złożenia oferty na zakup i dostawę maszyny wytrzymałości poprzez poniższy formularz elektroniczny z uwzględnieniem następujących warunków:
1. SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
1.1 uniwersalna maszyna wytrzymałościowa (rama do 5 kN), przestrzeń robocza min. 1 000 mm;
1.2 głowica pomiarowa 2,5 kN;
1.3 oprogramowanie pomiarowe;
1.4 początkowy odcinek pomiarowy od 10 mm do 200 mm;
1.5 uchwyty pneumatyczne (zgodne z głowicą 2,5 kN), zamykane jednostronnie + zestaw wkładek (szczęk) dostosowany do tworzyw sztucznych + stopery do mocowania próbek + sterownik (nożny) uchwytów pneumatycznych;
1.6 ekstensometr mechaniczny długodrogowy (1 000 mm, płynna regulacja początkowej bazy pomiarowej, klasa dokładności 0,5 lub 1);
1.7 kalibracja/wzorcowanie:
- toru pomiarowego siły;
- toru pomiarowego drogi;
- toru pomiarowego wydłużenia;
- świadectwo wzorcowania akredytowanego w PCA;
1.8 szkolenie na miejscu;
1.9 dedykowany stolik;
1.10 automatyczny (zintegrowany z systemem) pomiar grubości próbek - grubościomierz automatyczny;
2. Warunki dostawy Incoterms 2020 - DAP Tele-Fonika Kable S.A. ul. Wielicka 114, 30-663 Kraków
Oferta powinna zawierać następujące dane:
Szczegóły techniczne oferowanej usługi (towaru).
Cenę netto z rozbiciem na poszczególne elementy składowe.
Datę ważności oferty nie krótszą niż 60 dni.
Termin realizacji.
Okres i warunki gwarancji.
Warunki płatności.
Pozostałe wymienione poniżej kryteria i warunki formalne.
Zamawiający wymaga od oferenta, którego OFERTA ZOSTANIE WYBRANA zabezpieczeń w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej (gwarancja musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na pierwsze żądanie):
gwarancji zwrotu zaliczek (Gwarancja na wszystkie i pełne zaliczki wpłacona w wysokości 1:1, ważna do momentu podpisania protokołu odbioru).
gwarancji usunięcia wad i usterek, ważna od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego do końca okresu trwania gwarancji oraz rękojmi.
Gwarancje w formie i treści zaakceptowanej przez Zamawiającego.
Wystawca gwarancji musi podlegać regulacjom KNF.
Wykonawca, którego OFERTA ZOSTANIE WYBRANA, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia następujących dokumentów:
1. Pełnomocnictwo do zawierania umów w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych;
2. Dedykowana polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i przedmiotu zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż wartość zamówienia.
Powyższy warunek uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem ważnej przez cały okres obowiązywania umowy, polisy ubezpieczeniowej.
Spełnienie wymagań prawnych i BHP w zależności od specyfiki oferty:
Oferent ma obowiązek spełnić / zapewnić wszystkie wymagania prawne jakie są związane z oferowanym
sprzętem lub usługą.
Oferent ma obowiązek wypełnić klauzulę sankcyjną stanowiącą załącznik do zapytania ofertowego.
Jeśli spełnienie wymagań prawnych lub BHP wiąże się z wyższą kwotą oferty trzeba to wyszczególnić.
Zastrzegamy, że postępowanie przetargowe może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji warunków finansowych, komercyjnych i handlowych.
W przypadku:
-pytań merytorycznych, proszę o kontakt z Panem Michele Sirignano e-mail: michele.sirignano@tfkable.com tel. +48 695 861 795 lub poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- pytań związanych z obsługą platformy zakupowej, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
