- Strona główna
- Postępowanie ID 1039771
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1039771 :
9/ZIT/24 Dostawa kamer systemu CCTV wraz z urządzeniami do podglądu wizyjnego oraz zabezpieczenia punktów dystrybucyjnych
Wystawiający
-
UżytkownikAdrian Szcześniak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-18 13:40:00
-
Składania2024-12-19 13:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Niniejszym zapraszamy do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości poniżej 130.000 zł, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320). Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer systemu CCTV wraz z urządzeniami do podglądu wizyjnego oraz zabezpieczenia punktów dystrybucyjnych – nr postępowania 9/ZIT/24.
Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości w terminie do 30.12.2024 r.
Kryterium wyboru będzie najniższa, sumaryczna cena oferty.
Dostawa na adres: Kampus mundurowy Akademii Wymiaru Sprawiedliwości, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz
-->Szczegóły zamówienia znajdują się w załączniku do postępowania - OPZ_dostawa_sprzetu_CCTV_2024.pdf
Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. Faktura zostanie wystawiona nie wcześniej niż w dniu wykonania Umowy i sporządzenia protokołu odbioru przedmiotu Umowy wolnego od wad.
Prawidłowo wystawiona faktura VAT w opisie powinna wskazywać Przedmiot Umowy oraz numer Umowy, na podstawie której jest wystawiona.
Strony ustalają 30-dniowy termin płatności, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi przelać wynagrodzenie na rachunek Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz ofertowy w terminie do dnia 19-12-2024 r. do godz. 13:00.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt: Adrian Szcześniak - adrian.szczesniak@aws.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
