- Strona główna
- Postępowanie ID 1085236
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1085236 :
WSA-ZP-PP-21-2025 Usługi pralnicze na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Jańczuk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-03 07:12:00
-
Składania2025-04-14 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-14 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd
Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od
towarów i usług.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usług pralniczych, w
zakresie asortymentu wymienionego w kosztorysie ofertowym, polegających
w szczególności na:
1) odbiorze/dostawie
rzeczy do/z prania z/do budynków Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w
Warszawie:
a) przy
ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie;
b) przy
ul. Pankiewicza 4 w Warszawie;
2) wykonywania
prania przekazanych rzeczy, zgodnie z zaleceniami producenta na metkach oraz
z posiadaną wiedzą fachową wykonawcy,
3) prasowanie
tóg sędziowskich,
4) krochmalenie,
5) maglowanie,
6) przyszywanie
brakujących guzików.
2. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 (OPZ).
Uwaga: Wymaga się by
wykonawca składając ofertę załączył w pozycji "Cena" kosztorys ofertowy
(w formacie Excel).
Zapraszamy do złożenia
ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że
postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających
środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania
Zamawiającego.
Oferent może zwrócić się do
zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny
termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Zapraszamy do
złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
ZAŁĄCZNIKI
załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 - wzór umowy,
załącznik nr 3 - kosztorys (wypełniony kosztorys należy złożyć wraz z
ofertą)
załącznik nr 4 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr telefonu:
1. Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia – Anna Ostryńska, tel. 22 553 78 62.
2. Pytania proceduralne - Magdalena Jańczuk 22 553 78 66.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że
oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest
podpisanie umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
