- Strona główna
- Postępowanie ID 1092681
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1092681 :
4WOG.1200.2712.16.2025 4WOG.1200.2712.16.2025. Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części
Wystawiający
-
UżytkownikDominika Kidziak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-09 12:25:00
-
Składania2025-05-06 08:30:00
-
Otwarcie ofert2025-05-06 09:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy
o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest 4 Wojskowy Oddział
Gospodarczy w Gliwicach,
w trybie podstawowym na podstawie
art. 275 pkt 1
Przedmiot postępowania:
DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO ORAZ ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ W PODZIALE NA 4 CZĘŚCI:
CZĘŚĆ 1: ŚRODKI OCHRONY RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH,LEKARZY I PIELĘGNIAREK
CZĘŚĆ 2: ŚRODKI OCHRONY KUCHARZY, POMOCY KUCHENNYCH I MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO
CZĘŚĆ 3: ŚRODKI OCHRONY POZOSTAŁYCH PRACOWNIKÓW I ŻOŁNIERZY
CZĘŚĆ 4: ŚRODKI OCHRONY ŻOŁNIERZY KIEROWCÓW MOTOCYKLI QUADÓW
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 1605, z późn. zm.) komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w postępowaniu należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Pliki dołączane w postępowaniu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami.
Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
- zadawania pytań Zamawiającemu,
- odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
- przesłania odwołania/inne.
Osoba prowadząca postępowanie: Dominika Kidziak, nr telefonu: 261 111 378
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-24
12:25:09
|
Dominika Kidziak |
16_wyjaśnienie
i
modyfikacja
treści
SWZ 16_ZMODYFIKOWANY zał. nr 5_OPZ dla cz. 1 i 3 16_ZMODYFIKOWANY zał. nr 2_formularz cenowy dla cz. 3 16_ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Załączniki |
2025-04-22
13:55:57
|
Dominika Kidziak |
16_wyjaśnienie
i
modyfikacja
treści
SWZ
16_ZMODYFIKOWANY zał. nr 5_OPZ dla cz. 1, 2, 3 Załączniki |
2025-04-16
10:49:27
|
Dominika Kidziak |
16_zmiana
terminu
składania
ofert
16_ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Załączniki |
2025-04-14
14:02:13
|
Dominika Kidziak |
16_wyjaśnienie
i
modyfikacja
treści
SWZ 16_ZMODYFIKOWANY zał. nr 5_OPZ dla cz. 3 Załączniki |
2025-04-11
11:06:18
|
Dominika Kidziak |
16_zmiana
terminu
składania
ofert 16_ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
