- Strona główna
- Postępowanie ID 1112738
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1112738 :
ZP.271.18.2025 "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części”
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-19 14:51:00
-
Składania2025-06-04 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-04 12:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-06-04
13:45:14
|
Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
zamieszcza
Informację
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2025-06-04
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.U.
z
2024
r.,
poz.
1320
ze
zm.),
Zamawiający
informuje
że: Część 1: Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 500 000,00 zł brutto. Część 2: Kwota, jaką Gmina Miejska Rumia zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 800 000,00 zł brutto. Kwota, jaką PEWIK GDYNIA Sp.z o.o. zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 393 600,00 zł brutto. |
2025-06-02
11:44:00
|
Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
zamieszcza
Wyjaśnienia
treści
SWZ
3.
Załączniki |
2025-05-30
11:38:39
|
Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
zamieszcza
Wyjaśnienia
treści
SWZ
2.
Załączniki |
2025-05-26
13:02:44
|
Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
zamieszcza
zmianę
treści
SWZ
1
wraz
z
załącznikami.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
