- Strona główna
- Postępowanie ID 1123120
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1123120 :
SE-BIP.271.13.2025 Dostawa smartfonów na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Kórniku
Wystawiający
-
UżytkownikBartosz Przybylski
-
Organizacja
-
OddziałMiasto i Gmina Kórnik
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-06 07:41:00
-
Składania2025-06-23 14:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-23 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia jest dostawa smartfonów
na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Kórniku zgodnie z poniższą specyfikacją
zamówienia.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wyboru więcej niż jednego dostawcy.
Ilości urządzeń podane w formularzu ofertowym są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji zamówienia, Oferent podczas sporządzenia oferty powinien dysponować ilością urządzeń wymaganą przez Zamawiającego.
Dostawa zamówienia
zostanie zrealizowana w dniu roboczym (rozumiane jako dni od poniedziałku do
piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8:00 do
14:00.
Ceny
wskazane w ofertach powinny być zobowiązujące w terminie 30 dni od zamknięcia
zapytania.
Zamawiający przewiduje negocjacje cenowe z oferentami po zamknięciu zapytania.
Ceny jednostkowe w ofercie powinny uwzględniać również koszty transportu i rozładunku do siedziby Zamawiającego, do której będzie realizowana jednostkowa dostawa.
Zamawiający
przyjmuje dostawę wyłącznie na podstawie faktury (faktur), obejmującej
faktycznie dostarczony przedmiot umowy. Nie dopuszcza się pozostawiania
zamówionych artykułów przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym.
Wykonawca
zobowiązuje się we własnym zakresie dokonywać wyładunku i wniesienia
dostarczonego towaru i jego rozładunku. Za datę i miejsce dokonania dostawy
uważa się dostarczenie artykułów w wyznaczonym terminie do siedziby
Zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż materiały
oferowane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od
konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy
użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez
Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający
rozumie wymagania towarów zawarte ogólnie dostępnych źródłach, katalogach,
stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami
producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w
stosunku do określonego rozwiązania.
Warunki udziału w postępowaniu
W
postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają n/w wymagania:
·
są uprawnieni do wykonywania działalności będącej
przedmiotem niniejszego postępowania, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
·
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
·
znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia,
·
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015
r. poz. 2164 ze zm.).
Istotne warunki realizacji zamówienia
Termin realizacji
zamówienia: do 11 lipca 2025 r.
Terminy i
warunki płatności: 21 dni od dnia
otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
Wszelkie
rozliczenia związane z realizacją zamówienia, którego dotyczy niniejsze
zamówienie dokonywane będą w PLN.
Zamówienie
zostanie zrealizowane w oparciu z Zlecenie zamówienia złożone przez
Zamawiającego w terminie 7 dni od wyłonienia Wykonawcy.
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie
podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią
zapytania ofertowego. W celu wyboru oferty najkorzystniejszej zostanie
uwzględnione kryterium punktowe przyznawane według poniższych założeń dla
poszczególnych pozycji formularza ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość
realizacji poszczególnych pozycji z formularza ofertowego od różnych
wykonawców.
Pozycja 1: Smartfon APPLE iPhone 16 5G 256GB
6.1"
Ilość: 13 sztuk
Punktacja:
·
zgodność urządzenia (model i objętość pamięci) – 60
pkt;
·
ładowarka (zgodna z urządzeniem, niekoniecznie oryginalna) – 5 pkt;
·
etui ochronne – 5 pkt;
·
szkło ochronne – 5 pkt;
·
cena jednostkowa netto:
o
Poniżej 3099,99 PLN netto – 20 pkt,
o
3100,00 - 3199,99 PLN netto – 15 pkt,
o
3200,00 - 3249,99 PLN netto – 10 pkt,
o
3250,00 - 3299,99 PLN netto – 5 pkt,
o
Powyżej 3300,00 PLN netto – 0 pkt;
·
możliwość wyboru koloru urządzenia po wyłonieniu
oferenta – 5 pkt.
Maksymalna
liczba punktów – 100.
oraz
Pozycja 2: Smartfon OnePlus Nord 4 16GB/512GB
6,74" 120Hz 50Mpix
Ilość: 55 sztuk
Punktacja:
·
zgodność urządzenia (model i objętość pamięci) – 60
pkt;
·
ładowarka – 5 pkt;
·
etui – 5 pkt;
·
szkło ochronne – 5 pkt;
·
cena jednostkowa netto:
o
1400,00 - 1449,99 PLN netto – 20 pkt,
o
1450,00 - 1499,99 PLN netto – 15 pkt,
o
1500,00 - 1549,99 PLN netto – 10 pkt,
o
1550,00 - 1599,99 PLN netto – 5 pkt,
o
Powyżej 1600,00 PLN netto – 0 pkt;
·
możliwość wyboru koloru urządzenia po wyłonieniu oferenta
– 5 pkt.
Maksymalna
liczba punktów – 100.
Przez
dzień roboczy Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem
dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8:00 do 14:00.
Ofertę należy złożyć do dnia 23.06.2025 r. do godz. 14:00, elektronicznie, tj. przedstawić na platformie zakupowej.
Załączniki
do oferty (wymagane od oferenta):
·
wypełniony i podpisany załącznik do formularza
oferty,
·
podpisany i zaparafowany na każdej stronie projekt Zlecenia
zamówienia,
·
aktualny wyciąg z KRS lub aktualne zaświadczenie o
wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Dodatkowe informacje:
·
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
·
Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną
ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
·
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie zostaną
wzięte pod uwagę przy rozpatrzeniu zapytania.
·
Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi
oferty ważnej.
·
Dla skuteczności niniejszego postępowania o
zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej
ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
·
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru
oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z
ofert.
·
Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie
ofert złożonych w postępowaniu:
·
na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, wg
własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie
ofertowe.
·
Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę
(firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego
wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób,
w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do
potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
·
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty,
zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym
wykonawcą (udziela zamówienia).
Wykaz
załączników do opisu przedmiotu zamówienia:
·
Zał. 1 wzór Zlecenia zamówienia.
Osoba do
kontaktu:
Bartosz
Przybylski – Stanowisko ds. BIP, Internetu i portali społecznościowych, e-mail:
bip@kornik.pl, tel. 6180710411 wew. 596.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż w związku z wejściem w
życie ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r o zmianie ustawy o podatku od towarów i
usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r., poz 1751), od dnia 1
listopada 2019 r. będzie dokonywać płatności od 15.000,-zł brutto należnego
wynagrodzenia Zleceniobiorcy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności
tzw. "split payment".
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8-170-411 wew. 596 lub 790 757 644
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
