- Strona główna
- Postępowanie ID 875669
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 875669 :
ZI/0163/2024 Zakup nośników danych
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Mazur
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-17 11:42:00
-
Składania2024-01-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-22 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
1. Informujemy uprzejmie, że jesteśmy zainteresowani zakupem nośników danych, w tym:
a) taśm LTO-9 - 60szt.,
b) płyt Blu-Ray 100GB - 200 szt.
Opis nośników zawarty został w załączniku.
2. Bazą
dostawy jest siedziba Zamawiającego, ul. Witomińska 29, Dział Informatyki.
3. Prosimy Państwa o sporządzenie oferty z podaniem wartości netto i brutto z uwzględnieniem bazy dostawy i obowiązującej stawki podatku VAT dla oferty oraz terminów dostaw.
4. Zakupiony sprzęt oraz postępowanie ze zużytymi urządzeniami powinno odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2022.1622 t.j. z dnia 2022.08.02).
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone nośniki spełniały wymagania zasadnicze dla urządzeń teleinformatycznych na znak bezpieczeństwa CE oraz posiadały deklarację producenta o ich spełnieniu.
6. Zamawiający wymaga, aby Dostawca zagwarantowała 3 lata gwarancji na zakupione nośniki.
7. Realizacja zamówienia nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty i po otrzymaniu przez wykonawcę formularza zamówienia podpisanego przez Zamawiającego.
8. Informujemy Państwa, że standardowo współpracujemy z kontrahentami, gdzie płatność realizowana jest przelewem w ciągu 30 dni od daty odbioru towaru wraz z fakturą. Prosimy o potwierdzenie tych warunków.
9. Wymagany termin związania ofertą to 14 dni od daty jej złożenia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
