- Strona główna
- Postępowanie ID 985271
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 985271 :
SERWIS I WYNAJEM ODZIEŻY ROBOCZEJ dla .MDD
Wystawiający
-
UżytkownikBartosz Łangowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-20 12:38:00
-
Składania2024-10-08 15:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy .mdd sp. z o.o. zapraszam do składania ofert na
SERWIS I WYNAJEM ODZIEŻY ROBOCZEJ
Przedmiotem zamówienia jest wynajem i serwis odzieży roboczej pracowników
.mdd sp. z o. o. Usługa serwisowa będzie obejmować:
• zapewnienie pracownikom Zamawiającego:
t-shirtów kolor czarny, logo haftowane na piersi z lewej strony (2550 szt.)
koszulek polo kolor żółty (75 szt.), czerwony (155 szt.) i turkusowy (50 szt.), logo haftowane na piersi z lewej strony;
polarów o gramaturze 340, kolor granatowy ze wzmocnieniem na ramionach i łokciach, logo haftowane na piersi z lewej strony (około 550 szt.);
bezrękawników o gramaturze 340, kolor granatowy ze wzmocnieniami na ramionach, logo haftowane na piersi z lewej strony (około 550 szt.);
spodni do pasa (1350 szt.) i spodenek (990 szt.) o gramaturze 210 oraz spodni (135 szt.) i spodenek (90 szt.) o gramaturze 245 kolor granatowy;
spodni dresowych długich (120 szt.) i spodni dresowych ¾ (120 szt.);
• w przypadku nie dostarczenia wymaganej kolorystyki i wskazanego asortymentu Zamawiający zerwie umowę;
• odbiór brudnej odzieży roboczej z siedziby Zamawiającego i transport do pralni w poniedziałek i czwartek do godziny 11:00 każdego tygodnia miesiąca. Odzież zabrana do prania, np. w poniedziałek musi wrócić czysta w czwartek;
• segregację i pakowanie odzieży z podziałem na pracownika przez Wynajmujacego;
• dostarczenie upranej odzieży do siedziby Zamawiającego i rozłożenie do szafek przez pracownika Wynajmującego;
• raz w miesiącu wykonanie pomiaru nowych pracowników przez Wynajmującego i dostarczenie nowych zamówień do 21 dni roboczych od daty pomiaru;
• zapewnienie odzieży zastępczej przez Wynajmującego w przypadku zagubienia, niedostarczenia na czas z jego lub pracownika powodu, itp;
• zapewnienie odzieży w rozmiarach specjalnych;
• podstawowe przeróbki krawieckie jak np. skrócenie nogawek w czasie trwania umowy;
• zapewnienie przez Wynajmującego systematycznego monitoringu obiegu, stanów magazynowych oraz zużytej odzieży;
• w przypadku zużycia odzieży ze względu na jej użytkowanie, Zamawiajacy nie ponosi kosztów wymiany odzieży jak za nową. Zamawiający ponosi koszt amortyzacji wymienionej odzieży;
• w przypadku zmiany cen dodatkowych usług (raz w roku) Wynajmujący informuje na piśmie lub drogą elektroniczną Najemcę o zaistniałych zmianach;
• miesięczna wartość netto za usługę, to iloczyn wartości tygodniowej, przemnożony przez współczynnik 4,33;
• odzież po 36 miesiącach przechodzi na własność Najemcy, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów;
• firma składająca ofertę ma przedstawić wzorcowe ubrania robocze z opisaną gramaturą i składem danego asortymentu odzieży;
• Wynajmujący zapewni magazyn do przechowywania odzieży zdanej i nie zniszczonej;
• pomiary odzieży odbędą się wg ustalonego harmonogramu z Zamawiącym po podpisaniu umowy.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące usługi:
1) Stan jakościowy prania nie powinien budzić zastrzeżeń, w szczególności dotyczy to:
• segregowania odzieży,
• zwrotu kompletnej odzieży,
• zachowania koloru odzieży,
• jakości wypranej odzieży.
2) Wykonawca zapewni znakowanie odzieży, po przez individually identyfikator umieszczony pod spodem danej odzieży, zawierający:
• imię nazwisko pracownika,
• nr skrytki do której ma trafić odzież,
• typ odzieży,
• nr kompletu,
• kod kreskowy ułatwiający monitoring obiegu odzieży.
3) Złożona oferta prania jest niezmienna przez cały okres trwania realizacji zamówienia.
4) Zapłata za usługę nastąpi przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
4. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji: od daty zawarcia umowy tj. 04.11.2024 r. do 31.12.2024r.
5. Informacje dotyczące danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest .mdd sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Koronowskiej 22 w Sępólnie Krajeńskim, 89-400 Sępólno Krajeńskie, NIP: 561-14-37-378, REGON: 092911632, reprezentowany przez Zarząd.
2) Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu:
a) zawarcia i realizacji umowy – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
b) spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, w celach księgowych i podatkowych, rozpatrywanie reklamacji, obsługi serwisowej i gwarancyjnej – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
c) ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
d) Administrator może udostępniać Państwa dane osobowe podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, jak również podmiotom współpracującym w procesie realizacji umowy, a także podwykonawcom, w tym w szczególności podmiotom świadczącym na rzecz Administratora takie usługi, jak: informatyczne, serwisowe, kancelariom prawniczym, likwidatorom szkód i firmom ubezpieczeniowym, bankom, instytucjom finansowym, operatorom pocztowym oraz firmom kurierskim, spedycyjnym i przewoźnikom.
e) Państwa dane osobowe przechowywane są tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a następnie przez kolejnych 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym umowy zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione lub do okresu wygaśnięcia rękojmi lub gwarancji, jeśli okresy te są dłuższe. Czas ten może zostać wydłużony o okresy wynikające z obowiązków ustawowych lub w celu ochrony praw Administratora lub osób trzecich, w tym w celu dochodzenia roszczeń bądź obrony przed nimi.
3) Posiadają Państwo prawo:
a) dostępu do swoich danych osobowych – w granicach art. 15 RODO,
b) sprostowania swoich danych osobowych – w granicach art. 16 RODO,
c) usunięcia danych osobowych – w granicach art. 17 RODO,
d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w granicach art. 18 RODO,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w granicach art. 21 RODO,
f) prawo do przenoszenia danych – w granicach art. 20 RODO,
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.
5) Administrator nie planuje przekazywania Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Dane nie będą profilowane.
W przypadku pytań prosimy o kontakt e-mail: bhp@mdd.pl
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
