- Strona główna
- Postępowanie ID 1047592
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1047592 :
2025/BZP 00059595/01 TP/1/2025/UM - Wykonanie zadania polegającego na usuwaniu awarii elementów budynków, usuwaniu awarii instalacji wod-kan, c.o., gazu oraz usuwaniu awarii elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych, wykonanie drobnych remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów.
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Kwiatkowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-23 13:33:00
-
Składania2025-02-07 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-07 09:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Gmina Mikołów
ul. Rynek 16
43-190 Mikołów
NIP: 635-18-05-347
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
tel. (32) 226-20-54
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-06
10:06:37
|
Anna Kwiatkowska |
W
załączeniu
ogłoszenie
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2025-02-20
12:01:23
|
Anna Kwiatkowska |
W
załączeniu
informacja
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej.
Załączniki |
2025-02-07
09:46:40
|
Anna Kwiatkowska |
W
załączeniu
informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2025-02-07
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Na
sfinansowanie
przedmiotu
zamówienia
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć:
430
000,00
zł
brutto.
W
tym: Część 1: 270 000,00 zł brutto, Część 2: 80 000,00 zł brutto, Część 3: 80 000,00 zł brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
