- Strona główna
- Postępowanie ID 1070063
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1070063 :
WZP-425/25/44/Z Dostawy oraz montaż verticali, rolet i żaluzji
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Gruszczyńska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-05 15:08:00
-
Składania2025-03-14 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-14 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-06
15:27:48
|
Justyna Gruszczyńska |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszych
ofert
Załączniki |
2025-03-14
12:18:24
|
Justyna Gruszczyńska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-03-14
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 360 082,50 PLN brutto. |
2025-03-11
14:59:24
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
284
ust.
1
i
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2024
r.
poz.
1320),
informuje
o
treści
pytania
zadanego
przez
Wykonawcę
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi: Pytanie nr 1: zgodnie z zamówieniem i informacją w punkcie 8.19 zamówienie będzie składane na podstawie umowy ramowej. Może to być część zamówienia ale równie dobrze może być zamówiona całość. Czas produkcji 2000 szt rolet w kasetach nawet rozbijając zamówienie na trzech producentów po 700szt przekracza 11 dni, a dodatkowo czas montażu 700 rolet w kasetach to około 7dni roboczych. Państwo podają termin wykonania 11 dni. Jest to niewykonalne a podanie dłuższego terminu skutkuje odrzuceniem oferty. Proszę o ustosunkowanie się do tej informacji. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie ma możliwości jednorazowego złożenia zapotrzebowania na całą ilość przewidzianych w umowie rolet. Umowa ramowa będzie obowiązywała przez 12 miesięcy, więc wskazana ilość asortymentu prognozowana jest na cały czas jej trwania. Z doświadczenia można stwierdzić, iż jednorazowo Wykonawca otrzymuje zapotrzebowanie na maksymalnie 5 pomieszczeń w jednej lokalizacji. Wyjaśnienia treści SWZ należy traktować wiążąco dla stron. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
