- Strona główna
- Postępowanie ID 1122502
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1122502 :
- Usuwanie awarii branży ciepłowniczej w kotłowni EPEC Sp. z o. o. – z uprawnieniami UDT na kotły wodne.
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Budzińska
-
Organizacja
-
OddziałNU - Zamówienia i Umowy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-05 10:39:00
-
Składania2025-06-13 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-13 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na usuwanie awarii branży ciepłowniczej w kotłowni EPEC Sp. z o. o. – z uprawnieniami UDT na kotły wodne.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych oraz usuwanie awarii w kotłowni EPEC nr 11 ul. Dojazdowa 22 w Elblągu (kotły wodne WR10 i WR5).
1. Zakres wykonywanych prac:
a) Prace spawalnicze (z uprawnieniami):
- cięcie spawanie palnikiem gazowym - metoda 311,
- spawanie elektrodą MMA – metoda 111
- spawanie metodą MIG - metoda 131,
- spawanie metodą MAG - metoda 135,
- spawanie metodą TIG - metoda 141.
Wyżej wymienione prace muszą być wykonywane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, a Wykonawca podpisując umowę z Zamawiającym jednocześnie oświadcza, że spełnia niniejszy warunek.
b) Prace naprawcze (monterskie) części ciśnieniowej kotłów wodnych i instalacji
ciepłowniczych – z uprawnieniami wydanymi przez UDT w zakresie co najmniej na kotły
wodne oraz uprawnieniami eksploatacyjnymi i dozorowymi G2.
Lokalizacja usterki (diagnostyka) pozostaje po stronie Wykonawcy. Wszelkie ustalania
technologii napraw z Inspektorem UDT, umawianie terminów próby ciśnieniowej i odbioru
prac po stronie Wykonawcy. Przywrócenie instalacji do pracy po odbiorze robót po stronie
Wykonawcy.
c) Prace remontowo-budowlane przy wymurówce kotłów (m.in. usuwanie i odtworzenie
wymurówki).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
