- Strona główna
- Postępowanie ID 1077054
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1077054 :
SE-WAO.271.1.2025 Serwis i obsługa klimatyzacji w Urzędzie Miasta i Gminy - 2025 rok
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Jamróz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-21 09:04:00
-
Składania2025-03-28 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-28 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Specyfikacja zamówienia:
1. Wykonanie serwisu urządzeń klimatyzacyjnych, w tym okresowych przeglądów standardowych i czynności konserwacyjnych oraz dokonywanie niezbędnych napraw
i usuwanie awarii urządzeń klimatyzacyjnych wraz z instalacjami w budynkach Urzędu Miasta i Gminy Kórnik – zgodnie z załącznikiem do umowy.
2. Opis kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena 100%.
3. Opis sposobu złożenia oferty: ofertę należy złożyć wraz z wyceną. W ofercie należy podać wartość netto, należny podatek VAT, wartość brutto.
4. Miejsce i termin składania oferty cenowej: ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej.
5. Warunkiem koniecznym do realizacji zadania jest posiadanie przez Wykonawcę uprawnień F-gazowych przedsiębiorcy i pracowników. Kopię certyfikatów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu. Każdorazowo gdy ilość czynnika chłodniczego przekracza 5 ton ekwiwalentu CO2 fluorowanych gazów cieplarnianych Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wykonywanych czynnościach serwisowych przed ich rozpoczęciem.
6. Wykonawca podczas realizacji zadania zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszystkie powstałe na skutek jego zaniedbań szkody i straty. Uznaje się, że wszystkie koszty związane są z określonymi powyżej wymogami.
7. Wykonawca ma obowiązek użytkowania odpowiedniego materiału i sprzętu, posiadającym odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania
w budownictwie.
8. Prace będą wykonywane w budynkach urzędu w dni robocze od poniedziałku
do piątku w godzinach od 8 do 15.
9. Wygląd i estetyka pomieszczeń po wykonywanych pracach nie może ulec pogorszeniu stosunku do stanu przed realizacją prac.
10. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bądź nie dokonania żadnego wyboru bez podania przyczyny.
11. Oferty należy składać do: 28 marca do godziny 15.00.
12. Osoba upoważniona do kontaktu ze strony Zamawiającego z Wykonawcą: Krzysztof Jamróz
Dodatkowe informacje:
-Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest
to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
-Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
-Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu
wyznaczonego do składania ofert.
-Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
-Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
-Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
-Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
-Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie
do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
-Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-07
11:36:25
|
Krzysztof Jamróz |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
