- Strona główna
- Postępowanie ID 456376
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 456376 :
Zakup wraz z dostawą sprzętu muzycznego, akcesoriów muzycznych i scenicznych z podziałem na 3 zadania
Wystawiający
-
UżytkownikSekcja Wychowawcza
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-05-11 13:07:00
-
Składania2021-05-20 13:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
2 Wojskowy
Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem
jest:
Zakup wraz z dostawą sprzętu muzycznego,
akcesoriów muzycznych i scenicznych z podziałem na 3 zadania:
Zadanie nr 1
Zakup wraz z dostawą sprzętu
muzycznego dla Orkiestry Reprezentacyjnej Wojsk Lądowych we Wrocławiu – zał. nr
1.
Zadanie nr 2
Zakup wraz z dostawą akcesoriów
muzycznych dla Orkiestry Reprezentacyjnej Wojsk Lądowych we Wrocławiu – zał. nr
2.
Zadanie nr 3
Zakup wraz z dostawą akcesoriów
muzycznych i scenicznych dla Klubu 1 Pułku Saperów w Brzegu - zał. nr 3.
Termin realizacji dostawy: do 40 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy.
Forma i termin płatności: przelew 21 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT oraz podpisanego obustronnie bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy.
Wymagania:
1. Wykonawca dostarczy towar do siedziby
Zamawiającego transportem własnym, na swój koszt, w godzinach pracy Zamawiającego:
- od poniedziałku do czwartku: w godzinach: 7.00 - 14.00;
- piątek: w godzinach 7.00 – 11.30
Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem o planowanym terminie dostawy minimum 2 dni wcześniej.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć
towar fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, kompletny oraz wolny od wad
fizycznych
i prawnych, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowania, posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport a także opatrzone nazwą producenta i datą
produkcji.
3. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu
przy odbiorze dostawy atesty, świadectwa jakości potwierdzające spełnienie norm
jakościowych, instrukcje obsługi, gwarancje dotyczące dostarczanego towaru.
4. Instrumenty będą wykorzystywane przez
muzyków Orkiestry Reprezentacyjnej Wojsk Lądowych, którzy oczekują instrumentów
umożliwiających grę na najwyższym poziomie, zgodnym ze specyfiką brzmieniową
zespołu.
W związku z powyższym Zamawiający
wymaga dostawy instrumentów spełniających wymogi jakościowe – zarówno odnośnie
ich
wykonania, jak i brzmienia.
W przypadku możliwości zrealizowania
wyżej wymienionego zamówienia, prosimy o wypełnienie formularza ofertowego zał. nr 1 (zadanie nr 1), zał. nr 2 (zadanie nr 2), zał. nr 3 (zadanie nr 3) - w załączeniu oraz przesłanie najpóźniej do dnia 20.05.2021r.
UWAGA:
Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-06-10
15:17:53
|
Sekcja Wychowawcza |
W
wyniku
zakończonego
postępowania
dotyczącego
zakupu
I
dostawy
sprzętu
muzycznego
,
akcesoriów
muzycznych
i
scenicznych
z
podziałem
na
3
zadania
wybrano
firmy:
GAMUZ J.P. Gacka Spółka Jawna , ul. Alfonsa Górnika 9 A, 40-133 Katowice za cenę brutto: ZADANIE NR 1 - 44 169,45 zł; ZADANIE NR 2 - 20 507,65 zł; RAGTIME Spółka Jawna, ul. 1 Maja 19 oficyna, 45-068 Opole za cenę brutto: ZADANIE NR 3 - 484,62 zł. Z poważaniem Kierownik Sekcji Wychowawczej |
2021-05-19
12:02:31
|
Sekcja Wychowawcza |
Sprostowanie
dotyczące
błędu
w
nazwie
produktu. Zamawiający dopuszcza zamianę na stojak do waltorni Hercules DS550B. Z poważaniem Bożena Żurad |
2021-05-19
11:25:27
|
Sekcja Wychowawcza |
W
związku
z
pojawiającymi
się
pytaniami
odnośnie
asortymentu
już
nie
produkowanego,
Zamawiający
dopuszcza
możliwość
otrzymania
produktu
równoważnego
. Produkt równoważny musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający w Zadaniu nr 1 - Instrumenty muzyczne - poz. 11 - stojak do waltorni K&M 151/4 French Horn Stand (4 szt.) dopuszcza zamianę na stojak do waltorni Herkules DS550BB (4 szt.) Z poważaniem Bożena Żurad |
2021-05-18
15:07:01
|
Sekcja Wychowawcza |
Sprostowanie
do
zapytania
ofertowego. Dotyczy jednostki miary w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu ofertowym - Zadanie nr 2 - Akcesoria muzyczne - w pozycjach od 47 do 59 - jednostka miary jest w sztukach, powinna być w kompletach. Z poważaniem Bożena Żurad |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
